DIRECȚIA POLIȚIEI LOCALE TIMIȘOARA

ACHIZIȚII PUBLICE

Inregistrat ca Guest

Iesire
* ACHIZITII
Situatie COMPLETA Achizitii
Achizitii pe anul in curs
* ACHIZITII IN DESFASURARE
Cumparare Directa
Cereri Oferte
Licitatii Deschise
Negocieri
* PLATI
Situatie Completa Plati
Plati pe anul in curs
* RAPORTARI
Raport COMPLET Achizitii
Raport achizitii anul in curs
Report COMPLET Plati
Report plati anul in curs
* ARHIVA
* Arhiva Achizitii
Achizitii 2012
Achizitii 2013
Achizitii 2014
Achizitii 2015
Achizitii 2016
Achizitii 2017
* Arhiva Plati
Plati 2012
Plati 2013
Plati 2014
Plati 2015
Plati 2016
Plati 2017
* Arhiva Raport Achizitii
Raport Achizitii 2012
Raport Achizitii 2013
Raport Achizitii 2014
Raport Achizitii 2015
Raport Achizitii 2016
Raport Achizitii 2017
* Arhiva Raport Plati
Report Plati 2012
Report Plati 2013
Report Plati 2014
Report Plati 2015
Report Plati 2016
Report Plati 2017
Website E- Licitatie.ro

Anul:  2018
  Modalitate Achizitie:  Comanda
    Obiectul Achizitiei Furnizor Valoare Achizitie Sursa Finantare
    FURNITURI DE BIROU GRAPHODOCS SRL 935,00 buget
    REVIZIE TEHNICĂ, REPARAŢII ŞI PIESE DE SCHIMB AUTO EUROPA SRL 1.721,41 buget
    SERVICII DE VERIFICARE SI REPARARE HIDRANTI ANINOASA TIM SRL 240,00 buget
    ECHIPAMENT ACCESORII PROD SRL; PHOENIX PRINT SRL 299,00 buget
    OBIECTE DE INVENTAR PROSPER T SRL 1.032,00 buget
    PUBLICARE ANUNTURI TIMPRESS SRL; MONITORUL OFICIAL SRL 998,40 buget
    ASIGURARI AUTO - RCA DESTINE BROKER DE ASIGURARE 526,26 buget
    FURNITURI DE BIROU ALPHA GROUP SRL; DC SERAFIC SIMBOL SRL 472,10 buget
    REVIZIE TEHNICĂ, REPARAŢII ŞI PIESE DE SCHIMB AUTO G.P. PRO SERVICE SRL; RMB CASA AUTO SRL; AUTOEUROPA SRL 1.198,70 buget
    SERVICII DESFUNDAT CANALIZARE N&N CLEAN SRL 150,00 buget
    ASIGURARI RCASI CASCO OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA; CONSULTANT A.A. - BRIKER DE ASIGURARE SRL 5.509,20 buget
Sumar pentru Modalitate Achizitie = Comanda - 11 inregistrari totale
  Suma     13.082,07  
  Modalitate Achizitie:  Contract de servicii
    Obiectul Achizitiei Furnizor Valoare Achizitie Sursa Finantare
    SERVICII DE VERIFICARE, REPARARE SI INTRETINERE SEDIU DERATON SRL; BACKUP TECHNOLOGY SRL; ADACOPRO TIM SRL;EURO ECOLOGIC SRL 16.760,00 buget
Sumar pentru Modalitate Achizitie = Contract de servicii - 1 inregistrari totale
  Suma     16.760,00  
Sumar pentru Anul 2018 - 12 inregistrari totale
Suma       29.842,07  
Anul Modalitate Achizitie Obiectul Achizitiei

Furnizor

Valoare Achizitie

Sursa Finantare

Sumar global 12 - inregistrari totale
Suma       29.842,07  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POLITIA LOCALA TIMISOARA - Serviciul Financiar-Contabilitate si Achizitii Publice